Tuesday, February 23, 2010

Tomei & Aiko yang lahap

Inilah dia, dua ekor kucing yang sangat lapar. Walaupon perut kecik dan badan kecik tapi selera makan diaorg boleh tahan.
 

Nampak tu betapa diaorg tu lapar.. hahaha.. sebenarnya kitaorg yg letak kat atas tu..nak tgk reaksi diaorg.. Letak je diaorg kat situ..terus tak tahu nak start yg mana dulu. Semua tempat ada makanan..huhuhu..

Macam tak makan 2 3 hari lahapnyer tu.. huhu


Muat-muat pulak tu dengan diaorg.. kucing-kucing yang dewasa semua makan mcm biasa tak heran pon dengan Aiko dan Tomei.
 
Eh..tengok tu..tomei dah turun bawah dah.. sambung makan kat bawah pulak.. tggl la Aiko sekor tak abes2 lg.. 


p/s : Aku pon terasa macam nak makan je bila bau makanan kucing tu... haha

8 comments:

Bu said...

Hello! Such cute kittens!

Following your blog... XD

Kancilbiru said...

comelnya....mcm hamster pulak aku tgk..hehe

Hello Kitty said...

OMG!! k.iela,comeynyee dorg..rase nak picit2 jeee...waa,nak babies jugak...

My A,B,C,D...... said...

wahhhhh....comelnya dia 2 eko. x sabar nak tunggu kitten kat umah ni pandai jalan and berlari. mesti meriah umah aku ni.

dir...antologi hidup apple sepi... said...

hyep...meow2

bg makan ape tu?? i mean jenama apa>?

n how much?

iela said...

Bu : thanks Bu ;) i will follow uuuuuu... hihi

Kancilbiru : huhu..ko tak tgk dia berjalan lg..mcm hamster gak :P

Hello Kitty : Mmg best ada kitten.. hiburan or pengubat duka.

My A,B,C,D...... : sabo2... Sebulan jer lg..tak lama tu..huhu

dir...antologi hidup apple sepi... : Bagi makan EVO 7kg = RM138. Dah naik harga. Dulu RM125 jer.

Misz Pinkie Winkie said...

hhehhe...
comelnya mereka.
eii geram.
dah besar tak tau lah macamna.
yang penting tetap comel.

iela said...

Misz Pinkie Winkie : huhu..kucing semua pon comel..sukeee...hihi