Thursday, February 11, 2010

Pemenang Bagi Contest Namakan dan Menang!!

Pemenang bagi nama yang terpilih ialah :


Pemenang bagi entry paling creative, pihak juri telah pilih..
*****************************
    Tahniah tahniah..!!hehe.. pada yang tak menang tu jangan la bersedih yer. Apa pon kittymitty dengan gembiranya nak berikan saguhati tuk korang jugak sebab sudi join contest.
    Diharap semua peserta dapat emailkan alamat untuk penghantaran hadiah.
    Lepas tu, PEMENANG SAHAJA jangan lupa pilih hadiah mana korang nak, samada untuk diri sendiri ke atau untuk kucing.
    Boleh emailkan kat yahoo.com atau gmail.com (id : iela7382).

    Ucapan terima kasih sangat2 kat semua yer..

     
    Untuk semua peserta ;)

    10 comments:

    Kancilbiru said...

    tahniah kepada pemenang ya.....

    sI tEDI said...

    yey!! Menang lagi!! terima kasih juri kerana pilih i.. terima kasih dak utih kerana tulis skrip. ekekekeke


    Maceh tuan rumah!!

    maceh aiko!!

    My A,B,C,D...... said...

    yahoooo.....menang gak aku. heheheh.
    thanks aiko and family.

    keen said...

    tahniah pada hafiz, qisha n tedi..

    Hello Kitty said...

    hehe,,tahniah qisha,fizan n tedi..hehe:)

    Qisha said...

    yeay menang..sukanya~~~~..Terima kasih..tahniah hafiz n tedi..

    Plok syiom untuk aiko:)

    meera^da cute..*_* said...

    tahniah2..eh...betulke semua yg join dpt saguhati..wahh.suke2...

    iela said...

    Kancilbiru : ko bila plak nak buat contest..aku tak sabar nak join contest2 ni.. huhu

    sI tEDI : sama2.. tahniah.. sedara mara sepupu sepapat yang pilih :P

    My A,B,C,D...... : tahniah ;) kitaorg pilih nama tu sbb lain dari yg lain.. :D

    keen : yeah..malam ni sure diaorg mimpi pegang hadiah.. kekeke

    Hello Kitty : jangan lupa email alamat key..

    Qisha : tahniah2.. ;)

    meera^da cute..*_* : yer..sumer yg join contest dapat saguhati dari kittymitty.. jd jgn lupa email alamat key ;)

    Misz Pinkie Winkie said...

    cik eila.
    napa saya tak menang?
    hhahha.
    tapie name aiko memang best.
    cam nama jepun pon ada.
    tahniah hafiz,qisha n tedi

    iela said...

    Misz Pinkie Winkie : huhuhu.... Nama tu mmg diambil dr bahasa jepun.. tanyer My A,B,C,D... dia yg ckp..