Monday, March 1, 2010

Mandi time..

Masa untuk mandiiiiii !!!

Tengok la gambar-gambar anak bulus ni sewaktu dimandikan..

 
Aiko mulut paling bising.. nak kata takut air takde la sangat.. agaknya tak suka dipegang kot.. kalo pegang pon dapat pegang kejap je.. lincah sangat.. tak padan ngan betina.. huhu

  
Tak sempat nak ambil gambar masa Tomei kena mandikan. Tapi Tomei ni pulak senang sangat. Senyap jer. Duduk diam je. Bagus dia ni.. gud boy.. hihi
 
Jilat jilat.. huhuu.. kat atas sangkar diaorg ni ada kipas sebenarnya kitaorg biar diaorg kering sendiri pastu agak2 dah nak kering baru sikat. Bau.. mmmm...wangi.. huhu
 
Aiko dah tak sabar nak keluar.. Tgk Tomei tu...rileks jer... bg la kering dulu..
Keylah..time to balik.. :P daaa semua...



7 comments:

amie said...

hoyehhh..
sumel ajaaaaaaa..
iskkk

iela said...

amie : tenkiuk.. hehe

sharina said...

aku nak cop anak kepada anak bulus ko...hahhahhaha...

Misz Pinkie Winkie said...

comelnya.
gambo dah wangie tak der ker?
heheh.

iela said...

sharina : huahuahua..lmbt lg la jawabnya :P

Misz Pinkie Winkie : semalam tak sempat nak masukkan.. dah kena balik.. en abg dah menunggu.. huhu

sharina said...

lambat pon takpe..demi anak 'hamster' kiut itewwhh..akan kutungguuuu... hahhahhaha

Hello Kitty said...

ala,da besar da..hehe,comey nyeee...<3