Tuesday, November 10, 2009

Mengarutlah!!

Korang pernah dengar tak org kata kalau kita ambil gambar kucing, kucing tu x kan hidup lama?? Betul ker. Macam tak caye jerk. Kucing aku sblm2 ni sehat dan riang gembira je. Orang yg cakap tu mesti tak reti bela kucing. Huh..

Kalo camtu kalo kita buat cerita catwomen dia punyer kelemahan mesti la camera kan.. mcm dalam cerita cicakman kelemahan dia kan getah...tul tak?? [apa aku merepek ni..huhu..]
Setakat ni pon takde lagi kajian saintifik yang dibuat. Tapi kan... kenapa kucing?? binatang lain tak ke?? Jadinyer MENGARUT!!..  [eh, marah nampak? ] huhuhu...

So, klik gambar di bawah sebagai bukti. hahaha... thanks to saharil.

Hahaha..kelakar..


9 comments:

e.l.i.s.s.m.i.e said...

aku pun ada kucing gak sekor nama mimi..selalu amik gambar dier..x mati2..siap beranak pinak lagik..pastu bagi orang..x tau laa hidup ker tak lagi :P

nizaa said...

aku pun dengar gak..banyak kali la weh..ada yg siap ckp kucing tu mati sbb terkejut flash kamera la.tah betoi ka dak tah la..

iela said...

eliss : ha..eliss mesti pandai jg kucing :p hihihi

nizaa : nasib la manusia diaorg tak kata camtu.. kalo x tak tahu la.. huhuhu

ridduan said...

if x amik gambar rugi la pulak..ala tue fahaman ntah2 apa ntah..tgk kucing sis iela siap posing terkakang lagi.

iela said...

ridduan : mmg merepek je fahaman tu.. :D

ridduan said...

takpun Fahaman "Marang merapu kepunden parang sekeper"

Papa meow said...

Memang karut marut...

ridduan said...

sis cuba buka youtube title love between cat & dog, dog & cat play together, dog & cat love each other ngan dog love cat...Subhanallah..binatang lebih hargai kasih syg..walupun jenis lain..x mcm human tinggi semangat racis@asabiyah..so peribahasa antara anjing & kucing utk org suka bergaduh kena tukar ler...

sI tEDI said...

beratus sudah aku ambil gambar kucing2 aku.. :0