Thursday, November 12, 2009

Cinta kucing pada manusia.

Aku sangat tertarik dengan satu cerita ni pasal kucing dengan seorang budak lelaki.
Ceritanya macam ni...... korang baca la sendiri kat bawah.. huhu

Klik kat gambar untuk enlarge okey. hehe..

Bukan kucing sahaja.. Kalo kita pon, betul2 cintakan seseorang.. walau mcm mana dia lukakan hati kita..kita tetap cintakan dia.. betul tak. Huhu..cakap pasal cinta la pulak aku harini :P malu ai..

Boleh la nnt korang cerita pasal kucing dgn manusia ni kat husband korang atau tunang atau boifren..atau sape2 yg korang sayang. Semoga ia menjadi pedoman pada setiap insan itu.. Amiiinnn... :D

p/s : Aku bukan doktor cinta. hehe

5 comments:

sI tEDI said...

wujudkan blog saharil tu? aku mahu minta izin letak daam blog aku!

terima kasih atas perkongsian..

:)

iela said...

saharil.com itu wujud.. terhibur jgk la dgn dia punyer kartun2 tu.. huhuhu

kuraku said...

kucin link blog kekura..kekek..

nizaa said...

sapa yang tulis cita ni weh? saharil tu eh?

iela said...

nizaa : a'a..saharil tu yg cerita..