Monday, November 23, 2009

Petknode Online Pet Store

Semalam aku tengok-tengok blog aku ni kejap. Tiba-tiba aku terperasan ada sorang lagi follower yang baru iaitu Petknode.




Siapa?? Kenapa dengan petknode??



Macam ni.. Hari Raya yang lepas kitaorg mencari orang atau tempat yang boleh jaga Oleo. Maklumlah..raya takde sape kat rumah kan. Nak bawak dia balik Johor, dia plak tak pernah jalan jauh2.
Cari punyer cari.. husband jumpa website Petknode ni la.. ada aku cerita sket kat entry yang dulu.

To Petknode, thanks yer jaga Oleo raya lepas... Raya haji kali ni kitaorg beraya sini je.. Hehe..

Bagi tuan-tuan kucing yang berada di area Klang Valley, tak perlu risau kalo tak tahu jalan ke Petknode atau takde masa nak hantar kucing. Petknode menyediakan perkhidmatan 'pick up n return'. Bagus kannn... hehe ;) Selain dari cat boarding..ada macam2 lagi.

Apa-apa pon boley la pergi ke website Petknode untuk keterangan lanjut.

2 comments:

Kancilbiru said...

first time aku dgr..ingat budak ja boleh jaga kalau tak dak org mengasuh, rupanya kucing pun ada...

iela said...

nizaa, jgn tak tahu.. :P tapi upah jaga kucing tak la semahal jaga budak..hihi