Friday, March 12, 2010

Aiko

Pagi tadi sebelum pergi kerja aku berusaha ambik gambo budak kecik ni. Elok pulak dia duk diam jer. Macam tahu2 jer kan nak masuk dalam blog. Huh.. Kalo idok susah benor...

Opss.. kat belakang tu Si Tomei tgh melepas plak. Eh.. Aiko.. ada taik mata.. meh sini bersihkan.

Main tibai je amek gambar. Asalkan nampak muka oke..

Yeah akhirnya berjaya bagi dia tengok kamera...setelah lebih 10 kali aku snap n delete.. tipu la tu 10 kali..haha

Uish..budak kecik ni dalam gambar nampak plak bulu kat leher tu cam kembang semacam..

16 comments:

My A,B,C,D...... said...

comelnya aiko ni....lawa ape bulu kat leher yang kembang mcm singa......

Kancilbiru said...

comel dan bersih ja kucing hang weh....bagus la ang nih..

iela said...

My A,B,C,D...... : huhu..tu la tu.. kat dlm gambar nampak..tp kalo betul2 tak perasan sgt..hehe

Kancilbiru : huhu.. kucing tu reti mandi sendiri :P

Juz Call Me Sharz said...

comel + gebu giler!!
:D

zalyeaclik said...

Comey nye....sumua kucing2 awak comey dan bersih ye....Suka sesangat tengok awak jaga kucing....

keen said...

ayunya...gebunya....cumelnya....heee gerammmmnya..aiko...

amie said...

hadoi..
nk culekkkkkkkkk

cik bunbun said...

cumellllll. miahahaha. macam bunbun. tetibe perahsan. ahakss :P

iela said...

Juz Call Me Sharz :
gebu sbb bulu warna soft kot.. huhu

zalyeaclik :
thanks... malu ai tetiba.. hehe

keen :
meh ler dtg rumah jumpa Aiko..hehe

amie :
ooo..nak culek ea.. kalo ilang tahu dah sape amek :P

cik bunbun :
a'a la..comel mcm cik bunbun..huhu

RAIFANA said...

tu la pasal. jatuh cinta dgn bulu tengkuk dia tu.. nakkkkkkk

::mish-eena:: said...

bulu kt leher byk..same ngan uncle cheezy aiko la..hehe..

sharina said...

mak aku kem salam kat aiko dgn tomei dgn ucapan "silalah kidnapkan mereka" huhuhu...

aku bitau aku dah cop anak2 mereka..mak aku gelak je.. :p

iela said...

RAIFANA :
hahaha..bulu tengkuk dia yg mahal :P

::mish-eena:: :
a'a..uncle dia pon ada gak bulu lebat kat leher.. huhu

sharina :
hahaha... ntah bila agaknya diaorg nak dpt anak :P

Misz Pinkie Winkie said...

comelnya aiko.
gerammm sangat.

iela said...

Misz Pinkie Winkie : huhu...Aiko ni la yg paling nakal :P

amie said...

ahaaa..
saye tak curik kalo ilang..
pencurik mane nak ngaku..
HAHA