Tuesday, March 2, 2010

Korang Felinophile ke?

Harini aku dapat tahu sesuatu yang baru..hehehe..
Mungkin aku ketinggalan..kot.. haha.. sape yang dah tahu tu dok diam-diam ea.. info ni sesuai untuk orang yang tak tahu lagi maksud felinophile je. lalalala....

Felinophile maksudnya orang yang sayang dan suka sangat dengan kucing. Perkataan tu dapat dari perkataan Latin.

Dah tahu kan sekarang.. Sebab itu, dengan gembiranya aku letak follower aku sebagai felinophile...hihihi.. (suka-suka je kan...macam la semua follower aku suka kucing.. kan)


Sape yang tak suka kucing atau phobia dengan kucing dengan ini aku panggil diaorg felinophobia.. huhu..

Korang dalam golongan mana? Felinophile ke felinophobia.. ha..cepat mengaku sekarang.

12 comments:

My A,B,C,D...... said...

aku mestilah felinophile....

eYe-d4 said...

aku felinophobia..

hahahaha....

Kancilbiru said...

aku suka kucing tapi aku takut kucing...tu geng mana? adakah geng upin & ipin? hahaha

Sertai Contest Aku & Kancilbiru

eYe-d4 said...

eh kak niza.. kau kat mane ni? kat opis takde.. tapi komen lajuuuuu

iela said...

My A,B,C,D...... : yeah...kita serupa..huhu

eYe-d4 : oooo...boleh la sakat.. haha

Kancilbiru : tu namanya felinophobia jgk la.. takut tu lebih kaannn.. org yg suka kucing, boleh peluk kucing n cium kucing... hehe

eYe-d4 : oh..kenapakah kau memanggil niza itu kakak adakah dia nampak lebih tua dari ku.. kekekeke...

eYe-d4 said...

hahaha... mase memula keja die dah bahase kan die kakak ngan aku.. kamu pulak bahasa ila.. hurmm cam mane eh?

dan sebenarnya..
aku pun konpiusssss

iela said...

alah tu tak penting... yang pentingnya... MESRAAAAA (ala ala bob mesra gitu)

sharina said...

a ah la aida...adakah aku & iela nampaka LEBIH MUDA dari KAKAK niza?? ahahhahahhahahha :p

umi_e said...

kak e dah tentu ler felinophile....

* gambar profile pun gambar kucing kak e - si Chiku :p

amie said...

saye felinophile!!!
yeayyy

iela said...

umi_e & amie : bagus2.. kita geng.. huhu

Hello Kitty said...

ayu felinophile @ cat lady.. hahaha...