Monday, March 8, 2010

Jalan-jalan di harijadi ku.. huhu



Lambat sket masukkan entry ni.. Sorry yer kengkawan.. busy memanjang. Bila bukak blogger jer terus teringat kerja yang nak urgent ni. Terus cancel nak post entry yg baru.. hehhe..

Semalam 7hb Mac adalah my birthday.. hehe.. Seharian berjalan. Dari pagi kul 10 sampai la kul 12 malam.

Pagi-pagi tu pergi Ulu Langat.. en hubby ada discussion dengan abang Latiff berkenaan dengan ikan kelah dia tu. Tapi sebelum tu kitaorg sempat lagi singgah Sungai Congkak. First time aku pergi sana.

Lepas tu baru pergi rumah Abg Latiff tu. Kebetulan kat situ ada kucing. Ada 4 ekor anak kucing dengan ibu dia.. comel sangat.. geram tengok.. Kucing tu mmg bersih betul..telinga dia, gigi dia, bulu dia pon bersih. Pandai ibu kucing tu jaga anak2 dia. Sempat la aku main-main dengan diaorg..takde la aku boring sangat. Huhu..

 
  
Tengok la betapa riang gembiranya diaorg ni.. huhu..


Ni ibu diaorang tengah makan isi perut ikan.. abg latiff tengah siang ikan segar2..


Tengok tu..bulu dia bersih. Lepas tu gemuks.. maklumla duk dalam kawasan kampung. Kawasan hutan.. sihat jer diaorg semua.
Keylah korang.. time to balik.. hehe.. esok aku sambung lg cerita jalan-jalan di hari jadiku.. daaaaa

7 comments:

johena said...

Salam... Belated Happy Birthday ya...

sI tEDI said...

happy be;ated birthday iela!!

oh! anak kucing yg warna putih tompok hitam ekor gelap tu sam amacam dak utih aku! :(

Kancilbiru said...

amboi...phewit2 nampak..happy belated la weh...kenyang aku dapat makan kek ceri...lalalaa!~

iela said...

johena:
Salam, Thanks ya ;)

sI tEDI:
thanks.. oh yeke..anak kucing tu la yg paling aktif sekali. Suka main.

Kancilbiru:
Yo! huhu.. thanks.. huhu..aku mkn sikit je..sbb dah kenyang :P tapi sedap.. lepas ni boleh belikan utk ko plak.. :P

sharina said...

hah! yang belang2 kat gambar no.3 tu cam michak aku!!!!! selamat dia jadik penjaga umah kat kebun depan..hehe...

oit! nape tak kidnap barang sekor dua utk aku?? muahahhahahh :p

iela said...

Sharina : huhu..mana boleh kidnap. Orang punye tuuu..

iyllienaz said...

comelll..kucing2..