Thursday, April 22, 2010

First time ni tau....auuuww

Inilah kali pertama aku di tag.. Terima kasih ellis. Hehehe

Tajuk tag ialah barang pertama..hmmm...

1. Barang kahwin pertama yg dipakai
Walaupon soalan ni soalan yang pertama, tapi ni la soalan yang aku jawab paling last sekali. Sebab aku pon tak berapa nak ingat nak barang kahwin yang pertama aku pakai. Kasut ke gelang. Hmmm... fikir2. hahaha

2. Barang elektrik pertama yg beli bersama pasangan slps sah bernikah dan dok sebumbung
Hmm... lama jugak aku berfikir ni. Sebab aku dok rumah mak mertua kan. Semua barang pon dah ada.. hahahaha.. 
Selepas lama berfikir... baru aku teringat.. A HAH!! Hair Dryer.. kuikuikui..

3. Barang pertama milik peribadi yang dibeli guna duit hantaran
Duit hantaran aku tak guna untuk peribadi.. tapi kalo duit mas kahwin tu yela. 

4. Barang peribadi pertama yg dibeli slps bergelar isteri
Mana nak hengat dek non oi..

5. Barang mahal pertama yg dibeli sbg suami isteri (beli dgn capai keputusan bersama)
Sebijik kereta myvi...huahuahua


Disebabkan soalan2 nyer sesuai untuk org yg dah kahwin, aku nak tag kat orang yang baru je kahwin iaitu :


Jawab jangan tak jawab.. huhuhu

5 comments:

Love Says it All~ said...

dah jawab =)

iela said...

pantas tuuu.. huhuhu

Unknown said...

kalau akulah yg ditanya camni (tentulah tade sape bley tag aku sbb tade blog :P)..jwpn aku semuanya "NTAH"..hahahah

kecuali no.2 & 5 = petiais...oooowhh i lap u petiais..hahhahahahha

iela said...

Ko buat la blog satu.. Takpe2..aku rasa nnt ko dah ada anak ko pon nak join gak jd blogger.. kuikuikui..

Unknown said...

herm....aku rasa, tak la kut..aku serahkan dunia blogger kepada incik pensyarah je la...aku nih mmg takleh nak dok mnulis blog... tgk org ada jeles gak..tp pikir2 nak buat sendri...heh :p M aku beso sgt..ahahhahahahha