Tuesday, April 20, 2010

Anne ngasri bercerai??

Harian Metro hari ini menulis tentang rumahtangga Anne Ngasri & Abdul Wafi kini di’landa masalah & kemungkinan besar menuju perpisahan.

Nasib perkahwinan mereka yang akan genap 5 tahun tidak lama lagi akan di’tentukan oleh keputusan mahkamah atau keputusan mereka berdua sekali.

“Memang benar apa yang diperkatakan mengenai perkara itu (berkaitan rumah tangga). Tetapi, saya minta maaf kerana tidak boleh memberi sebarang komen sehingga mahkamah membuat keputusan”, kata Anne Ngasri kepada media.

Anne berkahwin dengan Wafi pada 26 Mei 2006 pada usia 22 tahun dan dikurniakan dua anak. Kes pengesahan lafaz cerai pasangan berkenaan akan didengar di Mahkamah Syariah Kuala Lumpur pada 19 Mei depan.

------------------------------------------------
Oh...adakah ini badi sehati berdansa.. Ish ish...  Oh tidak.. Harap2 perkahwinan diaorg masih boleh diselamatkan.

8 comments:

AIDA said...

badi ke?
sape masuk sehati berdansa ni mesti bercerai...
haaiihhh

iela said...

AIDA : ntah ler.. huhu.. tapi ramai gak kan yang bercerai lepas masuk sehati berdansa tu. Dengan pengacara pun tak kekal.. hahaha

Misz Pinkie Winkie said...

tak sangka kan?
di sebalik keceriaan ada kedukaan.

sI tEDI said...

yup!
dira dn suami dia pun sama dah ceraikan..a duhai!

e.l.i.s.s.m.i.e said...

hr tu jumpa dia kat demc, sorang2 bawak anak..

iela said...

Misz Pinkie Winkie : memang tak sangka sangat. Kawen dah 5 tahun ada 2 org anak. Hmmm..

sI tEDI : tu la.. doakan jela semoga diaorg kekal.

e.l.i.s.s.m.i.e : yeke. Ko takde tanye dia ke nape sorg2. :P

m.q said...

xsangka nya
hopefully marriage diorg masih dpt diselamatkan. seronok tgk kapel ni

Kancilbiru said...

tetiba jer nak bercerai...ish ish..kesimpulan, tak rugi pun tak jadi artis..hehe