Wednesday, April 28, 2010

Besday Party & Potluck

Kul 12 tadi kat ofis sambut harijadi 3 org ofismate. Masing-masing bawak bekalan daripada rumah. Ada gak yang bawak KFC.. hermm...semua sedap. Tapi takleh nak sumbat semua lagi. Ada yang aku tak dapat nak makan. Full perut aku ni beb.. huhu..

Meh la jamu mata korang semua dgn gambar sepanjang majlis tu... tak banyak pon gambar nak masukkan.. yang penting2 jerla yer.

Ni lah antara makanan yang ada. Banyak kan? .. Huhuhu.. tak terlarat aku nak merasa semua... Oh.sila abaikan 2 org tu yer. Tengok makanan tu jer. hihihi..

Pantang nampak kamera terus nak buat muka kan. Konon cam cute la tu. Huh.. tak kose i.. hahaha

Hahaha.. time ni bos cakap nak masukkan gambar Aida dengan makanan kat dalam blog. Bos sebenarnya jeles ngan ko Aida. Dia sebenarnya pon nak makan banyak2..tu :P..

Apa la yang di cakap kan si Nizaa tu oi.. uhuhu

Majlis berjalan dengan lancar dan semua makanan yang sedap2 telah habis dengan kadar yang segera. Next besday party dalam bulan 6. So, dari sekarang korang plan la yer nak bawak apa pulak :P.. ehehe..

8 comments:

Unknown said...

woii ko komplot ngan bos.. cissdel..

ade ke bos kate aku mkn ayam 3 ketul, 2 ketul je laaaaaa!!!!! eyyyy tanak kawan en rahim..

bylindakitchen said...

wahhh..meriahnya.
lin kalo g kursus suka...dapat makan.hhehhe

Unknown said...

apesal muka aku takdak???!!! hanya ade pinggan katun2 je yg masuk..huhu..tak glemer la i camnih....

myQza said...

aku mmg suka acara makan-makan.


eh! Parcel dah sampai! TQ so much!!

Ad said...

bos...muka i pun x der lah...adakah maknanya kita tak kuat makan???hehehehehe

Unknown said...

hahahha...kita kan mengalah..bagi org2 kuat makan interframe :p

Kancilbiru said...

amboiiiiiiiiiiiii.....sib baik gambaq rekah ayam tak dak..haha

iela said...

aidanisme : huhu.. kan betul bos dengki :P

Misz Pinkie Winkie : huhu..mmg meriah. Semua tak sabar nak mkn sebenarnya.. haha

sharina : kalo nak glemer buat satu blog.. kuikuikui

sI tEDI : ok.. sama2 ;)

Ad : hmmm.. gambar ko mmg takde dalam senarai la pulak :P

Kancilbiru : hahaha.. kalo aku letak ko tak kisah ke.. huhuhu