Sunday, April 25, 2010

Keputusan Pilihanraya Hulu Selangor P94

Aku dengar2 keputusan tak rasmi BN dah menang. BN dah mendahului 1694 undi. Fuh..ntah betul ke tak kita sama2 nantikan mlm ni. Tunggguuuu...

Ha..harini aku tak dapat pergi Sunway tgk pertandingan kucing. Tapi semalam dpt gak la pergi tgk cat exhibition.

Esok aku masukkan gambar kucing yang diaorg pamerkan. Huhu.. Sape2 yang pergi tu meh la share sekali. Yang aku tahu lebih 200 org masuk pertandingan kucing tu. Ramai betul.

Aku tak dpt nak masuk sbb tomei n aiko baru je lepas cukur aritu. Lepastu diaorg pon kecik lg. Takut stress. Tak biasa jumpa org ramai2.

Oleo plak tgh bunting. Huh.. Apa2 pon aku smbg esoklah yer. Daaa


Sent from my BlackBerry® smartphone

4 comments:

sI tEDI said...

hari ni pun ada ke pertandingan tu. bukan bulan 6 ke?

iela said...

A'a. Harini ada dekat Sunway Pyramid. Anjuran MCFA. Rugi betul x dpt join. Bulan 6 ni dekat mid valley.

Misz Pinkie Winkie said...

oleo bunting lagie?
wahh..mestie comel anak dia.

sharina said...

oleo bunting??!! coppppp anak dierrrrrrr (^_^)v.. lalallalallala

eh?? apesal tomei & aiko cukur?? why??!!! why??!!! tak comel la togel?? huhu