Sunday, April 18, 2010

Achik Spin Meninggal Dunia...

Malam tadi masa pergi minum kat Seksyen 11, member husband aku cakap Achik Spin dah meninggal dunia sebab accident. Mula-mula aku macam blur.. Achik Spin sape? ahahaha..

Sejak akhir2 ni makin ramai pulak artis yang meninggal dunia. Dah macam musim pulak. Ada musim bercerai, musim berkahwin, musim bercinta...hmmm... tapi kalo dah qada dan qadar kan..takleh nak kata apa lah.

Aku percaya semua org dah search googling2 cerita pasal arwah Achik ni kan. Aku tak nak cerita banyak cuma nak letak gambar keadaan di tempat kejadian jer.

Seram aku tengok. Pic credit to azfarul.com

Pic credit to ondscene

Apa pon aku nak ucapkan takziah kepada keluarga arwah.

Al-fatihah...

2 comments:

m4rilyn said...

alfatihah

aku suka lagu duet dia ngan nana..bola2 api

iela said...

m4rilyn : ramai gak yang kenal dia dengan lagu tu.. ;)