Wednesday, December 9, 2009

Berita tergempar!!!

Owh.. apa yg tergempar sangat ni.. Hehehe
Nampaknya dah 2 minggu aku tak update2 blog ni.. Padahal banyak je cerita aku nak bagitau kat korang sume. Tapi aku busy sampai terlupa nak update.. hehe.. [ yeke? ]

1hb haritu aku dan husband pergi hantar Yellow yang sakit haritu untuk kali kedua. Inilah dia klinik yang aku pergi hantar. Klinik Haiwan Yap. Aku rasa klinik ni better la service dia dari klinik yang dekat seksyen 13 tu. Doktor tu sangat tidak kedekut bagi info. Sumer kitaorg tanyer sumer dia jawab. Sepatah kitaorg tanyer , berpatah2 yang dia jawab..hihi


Keadaan klinik tu pon amat memuaskan hati pelanggan..
BERSIH DAN SELESA [ Wah huruf besar tu..hehe ]
Tapi aku terconfius plak.. aku ni nak amek gambar kete tu ke atau nak amek gmbr signboard klinik tu.. huhu

Sebenarnya aku bawak jugak Oleo pergi klinik. Kitaorg suspect Oleo tengah pregnant. So, kitaorg saje bawak sekali suruh doktor tu check. Dan keputusanya mmg Positive!! Yeah.. nampaknyer bertambah lagi la anak2 buluss ku.. hihi.. Nampaknyer project kitaorg yang haritu menjadi. Hahaha...Cayalah. Husband aku plak sibuk nak mencari kotak nak buat rumah untuk Oleo dan anak2 dia nanti. huhu.. Aku akan cerita kemudian.

Doktor kata Yellow banyak sangat improved. Dah pulih hampir 70%. Berat badan dia pon dah naik 2 kilo dalam masa 2 minggu. Ada peningkatan oke. [ Tengok la sape yang jaga...sape lagi kalo bukan hubby ku...hihi ]



Niza.. ko ingat tak benda atas kepala kucing ku ini? :p Yer..itu lah dia hasil tangan Niza yang sudah dijadikan barang permainan kucing ku itu.. kekeke.. [ eh cantek lagi tau reben tu..keke ]

p/s : Awal tahun depan ada contest Namakan dan Menang!!.. Hadiah lumayan menanti anda.. Tungguuuuu...

2 comments:

Kancilbiru said...

hahahaah..terharu nya. kimsalam kat kucing ko eh...hahaha...simpan ler wat kenangan riben aku tu...bukan senang aku nk anyam tu.

iela said...

nizaa : hahahaa.. baekk.nnt aku sampaikan salam ko. Riben tu masih ada lagi aku simpan. Kang kalo kucing aku nampak abes dia kejar.. hahaha..