Thursday, December 31, 2009

Inilah dia..anak2 Oleo

Hoho.. akhirnya aku amek gak gambar anak-anak Oleo sebab ramai yang dah tak sabar nak tengok rupa dia..
Jadi sebelum habis tahun ni (apa kena mengena pon aku tak tahu ) ...aku tunaikanlah hasrat mereka2 itu..



Setelah ditilik-tilik semalam, yang pertama itu adalah betina dan yang lain itu adalah jantan.. haha..




Inilah dia untuk lebih dekat lagi.



Nampak tak yang putih hitam tu tengah buat per.. huhu
Dia tengah mencari susu la tu.. yg lain sumer dah sedap jer..

Nah tengok rupa putih hitam tu... yang lain2 rupa cam biasa je.. hehe



Muka hitam putih ni dah macam rambut belah dua jerk.. hahaha.. mcm langsir pon ada.. keke..

Ok ok.. kalo dah tengok tu korang boleh la start fikirkan nama yang sesuai. Tapi aku blom decide yang mana satu aku nak korang namakan. Tunggu jelah kemunculan contest aku nanti yer..  hehe..

6 comments:

Misz Pinkie Winkie said...

hehheh..
comelnyaaaaaaaaaaaa
yang kaler orange marble tue..
geramnyaaaaaaaaaaaaa.

yang lain pon comel jugak.
eiii..geramnya tengok baby tucen.

Ekien Ashikin said...

alalal.. itam puteh t betul a.. cam pakai lgsir.. hehehe

Papa meow said...

cumel giler muahaha

iela said...

Misz Pinkie Winkie : a'a.. suka gak tengok anak kucing.. tomei2.. huhu

Ekien Ashikin : hahaha..kan.. :P tak sabar nak tengok bila dah besar jd mcm mana.. :P

Papa meow : huhuhu.. kucing papa pon comel2..

Atia Adina said...

comelnya anak2 ko...hihihi...

-Ad-

Snowwhite Zone said...

hahha klau yg hitam tu masih hidup, nm Zorro amatlah sesuai...