Monday, December 14, 2009

Pasangan Oleo...Raja

Siapa yang ada baca entry aku bulan Oktober yang lalu mesti kenal ngan kucing ni...


Ini la kucing yang aku kata nak matingkan ngan Oleo tu. Raja..
Kalo korang nak tahu, kucing ni dah kena curik!! Kalo tak silap 2 3 minggu selepas kitaorg matingkan dia dengan Oleo. Kitaorg ingat nak simpan je kat rumah. Tapi disebabkan keadaan yang tak mengizinkan kitaorg hantar balik kat kedai yang kitaorg amek suh dia simpan dulu.
Tahu2 dah kena kidnap.. huh..kat kedai tu ada dalam 5 ekor kucing dalam sangkar yg berkunci boleh kena kidnap??.. Tuan kedai tu pon tak tahu dah nak cakap apa. Terima je la dengan seadanya. Huhu..

So, anak Oleo nanti memang tak berkesempatan la nak tengok bapak dia. Kitaorg memang sangat2 tak sabar nak tengok macam mana la rupa anak Oleo tu nanti. Huhu.
Sekarang ni pon Oleo dah tak berapa larat nak berlari dengan jalan lama2. Asyik terbaring jer.
Apa2 berita terbaru, aku akan update ok! Daaa..

2 comments:

nizaa said...

aku rasa Raja ni kasanova..or player la boleh ckp..haha..btw sangat comel la..sayang hilang pulak..aku kalau kucing2 gemuk2 cmni aku suka la..hehe

iela said...

nizaa: nasib aku sempat dapat baka dia :P