Tuesday, December 22, 2009

Pecah Kaca Pecah Gelas.. Sudah Baca Harap Balas

Huhu.. semalam aku kan janji ngan korang nak bgtau pasal mak mertua aku punyer feveret kan.. Balik keje semalam aku ingat nak amek gambar.. tapi tup tup sampai rumah aku dah terbaring pening paler.. terus terlupa nak amek gambar. Hehe.. jangan marah ar..

Harini aku sibuk sket buat flash. Edit sana edit sini. Tengah dok syok buat kerja tiba-tiba aku dengar seperti seseorang terlanggar kaca dan terjatuh dan pecah dan berderai.. oh! sangat menyeramkan bunyinyer.. aku dah dok terfikir org tu dah berdarah sana sini.. paling-paling kaki atau tangan dah terkoyak..ehehe..

Aku pon cepat-cepat bangun pergi ditempat kejadian.. Oh rupa-rupanya pintu kaca ofis dah pecah hancur berderai.. aku cari org yang pecahkan..takde plak.. rupa-rupanya pintu tu pecah dengan sendirinya..
sila tonton gambar di bawah.

Nasib la waktu dia pecah tu takdak org lalu kat pintu ni.. Kalo tak, tak tahu la nak kata apa.

Ramai yang sama-sama tengok keadaan kaca tu.. dan ramai jugak yang ambil gambar nak dimasukkan dalam blog termasuklah aku.. huhu..



 
Semua dok tengah kecoh-kecoh ni..

Aku teramat la musykilnyer macam mana pintu ni boleh pecah.. Aku rasa la kan.. pemegang pintu yg kat atas tu dah longgar kot. Ntah la... Sungguh bernasib baik takde sape yg tercedera.

 Sekarang ni sume org pon tgh seram je nak lalu semua pintu kaca kat ofis ni :p kesian kat kitaorg kan.. hehe

11 comments:

Atia Adina said...

huhuhu...mmg seram bangat ni...tiap kalo lalu kat pintu...berdoa dulu...huhuhuuu...takut....

sI tEDI said...

aduhai...

sebbaik x de sapa yg terlibat!

nizaa said...

baik takyah letak aku rasa pintu kat situ...senang cita...

Love Says it All~ said...

MAKEUP CLASS INFO :
DATE: 9/1--->> SHAH ALAM (RM150)
TIME: 10:30 AM-5:30 PM

DATE: 15 & 16 JANUARY ----->> TERENGGANU & KELANTAN (RM250)
TIME: 10:30AM-5:30PM

DATE: 23 & 24 JANUARY -----.>> BRIDAL MAKEUP CLASS (2 DAYS) IN KL (RM500)
TIME : 10AM-5:30PM (FOR BOTH DAYS)

-MAKEUP, LUNCH, CERTIFICATE PROVIDED
-BRING YOUR FRIEND, GET RM20 DISCOUNT PER PERSON YOU BRING

BOOK NOW, LIMITED SEATS!!!!

http://www.eyrarizal.com
http://www.lovesaysitall.blogspot.com
FB: Eyra Rizal / Eyra Rizal Touch

iela said...

Atia Adina : huhu...aku pon seram jerk.. :P

sI tEDI : tu la dia.. kalo la ada org kat situ..mesti dah kat hospital dah skrg.

nizaa : aku pon rasa mcm tu la.. takpon sume pintu kaca tukar pintu kayu jer.

Love Says it All~ : thanks ;) tgh berfikir2 ni.. hehe

Hisham2u said...

this we call corruption.. dalam quotation tulis lain, dah dapat project letak cermin murah, kualiti cap ayam.. ceh. seb baik badan berkanun. kalau x hari tu jugak sprm datang, eh sprm pun x guna, sama jer corruption. :P huhu

eyrarizal nih bukan yg ambil cages dengan kita hari tuh ke cik rahailah? :p

iela said...

Hisham2u : eyrarizal ni? ntah la.. huhu.. rasanya ye kot. huhu

Sumijelly said...

bunyi pantun mcm nak suh balas apa la tadi..kehkehkeh..

ishk...sebaik x der kemalangan jiwa..klau tidak..leh tuntu insuran tu..hikhikhik

sharina said...

mintak2 takde apa lagi la yg luruh atau runtuh....huhuhuhu

iela said...

kak Sumijelly : huhu... bak kata nizaa.. tajuk mesti kena pelik2 n gempak.
Kalo ada kemalangan jiwa, confirm sumer pintu kaca kat ofis ni ditukar dgn pintu kayu.. :D

iela said...

sharina : huhu...menyeramkan..