Monday, May 17, 2010

Harini dah 17 hari...

Alhamdulillah, dah 17 hari dah usia budak 3 ekor ni. Hehe.. Oh.. diaorg takde nama lagi... Biarlah orang yang akan jaga diaorg nanti yang berikan nama. Bila tengok diaorg ni semakin comel, rasa cam berat hati jer.

Tapi tak sanggup lah nak jaga lebih dari yang ada sekarang. Takut tak terjaga nanti kang. Kat bawah ni gambar2 diaorg yang terkini. Baru amek pagi tadi.



Huhu.. actually sampai sekarang aku tak reti beza dua-dua yang berwarna hitam tu..sebab sama je.. kuikuikui... Apa-apa pon warna diaorg actually bukan hitam legam. Dah macam nak kelabu pon yer jugak. Tapi kena tunggu diaorang besar gak lah kalo nak tahu warna sebenar. 

Yang oren tu betina. Yang hitam tu dua-dua betina (kalo tak silap la).. kang balik kena check balik semula. Aku pon ingat2 lupa sebenarnya. haha..

Bulan 7 ni ada cat show kat putrajaya... tengah fikir-fikir nak bawak Aiko ngan Tomei ke tak. Bulu diaorg pon dah naik balik lepas cukur aritu..Cukur sket je pon. Tak banyak. Nak bawak ke tak ek... fikir fikir fikir...

11 comments:

e.l.i.s.s.m.i.e said...

cat show tu dpt hadiah tak? kalo dapat pergi lah..hehehe

m4rilyn said...

alolaaaa tomei2nya sikecik tu. nak bela tp apakan daya keadaan tempat tinggal tidak mengizinkan....

meowwmania said...

comei ler..

nak bg owg kew??

pae's faezah said...

bulat nyer..
comei!!

Misz Pinkie Winkie said...

uiks biar betik.
tak tau plak kat putrajaya ada cat show.
seronoknya...tapie anak2 bulus semua takut orang...adoyai payahnya.

amie said...

nak jual ke?

afraliza said...

byknye kucing..comeynye..

iela said...

e.l.i.s.s.m.i.e : a'a... mesti la ada hadiah.. huhu.. kaaann.. nak join lah

m4rilyn : boleh tgk jela yerrr.. :P

meowwmania : a'a...nak jual kat org.. tak mampu nak jaga banyak2.

pae's faezah : a'a..mmg bulat..geraammm..

Misz Pinkie Winkie : silap lak..kat petaling jaya laa.. huhu. 4 july nanti kat tropicana mall.

amie : a'a... nak ke? hehehe

afraliza : suke kucing ke? huhu

dUrRaNi said...

alahaaaii..gebunyeeer...rsa cam nk picit2 jaa...huhu..

shoppaholicshawl said...

wah..comelyer ank kucing 2...
ank kucing baka apa 2?
berapa kalaw nk jual?

shoppaholicshawl said...

if nak jual ank kucing 2
sila msg sy ok...sy tngah mencari ank kucing sekarang nie..

nie email sy

shoppaholicshawl@yahoo.com

terima kasih.