Saturday, May 8, 2010

Tak malu betul korang ni.

Dah besar-besar pown nak menyusu lagi. Adoi korang ni. Pantang dibagi. Oleo plak tak marah.

Dah sama besar kan? Huhu.. Dh la comot. Esok baru nak g antar mandi. Nak mandikan tak larat plak. Ganas memasing.
Sent from my BlackBerry® smartphone

11 comments:

yanglerni said...

jgn biarkan nnt anak kucing kecil mati...tak cukup susu

meowwmania said...

hahahhahaa....

dah sama beso dah! icap cucu lagi kew?

baiknya Oleo cyg dier muaahhh!

etty said...

rindu kenangan lama lah tu. hehe

sI tEDI said...

sebab itu derang membesar dgnsihat.

minum susu ibu

pae's faezah said...

gebu2 nyerr...gerammmm

iela said...

Yanglerni : huhu..mmg x bg diaorg menyusu byk pon. Just bg diaorg lepas rindu jer. Lepas tu kitaorg tarik2..sampai diaorg geram. Hahaha..lupa plak nak amek gambar masa diaorg geram sbb tak bg menyusu lama2. :p

Anonymous said...

sham> x cukup susu oleo nant leh bg susu botol.. :P

Juz Call Me Sharz said...

dah sama besar ngn mak dier..
giler la..

keen said...

ha ha..x malu udah ada adik isap nenen lagi..

saya said...

hehehe..so cute. dah nak sama besar dengan mama dia masih nak menyusu kan. geramnyaaa...

Misz Pinkie Winkie said...

senonohnya perangai si budak comel tue