Monday, May 10, 2010

Kucing Terbesar di MCFA - TICA

Masa pergi MCFA kat Sunway aritu.. benda pertama yang aku berminat sangat adalah benda ni...


Gambar diambil dari tingkat atas. Mula-mula tak perasan benda tu.. pastu tengok sana tengok sini, terus terperasan. Aku pon cepat cepat turun bawah..

Aku rasa aku sorang je kot jakun ngan benda ni. Orang lain dok lalu macam takde perasaan pon. Tengok budak kat dalam gambar tu..rileks je lalu dengan mak dia. Aku ke yang macam budak-budak.. hahaha

Yessss... akhirnya dapat jugak bergambar depan kucing gergasi batu ni. Cute aper. Cuma dia takleh mengeow jela kan. Hehehehe...

Ok..gadego!

7 comments:

meowwmania said...

lbh kurang macam cat monument kat kuching, tapi kat sana kaler putih ;)

Kancilbiru said...

alo.......kucing tu dok senyap. tak aci...

sI tEDI said...

hik hik hik...

besau.. besau!!

Misz Pinkie Winkie said...

hehhehhe.
chomel.shomel...meow2

umi_e said...

salam... pesal tak bawa balik kucing tu :p

iela said...

meowwmania : a'a kan.. lebih kurang.

Kancilbiru : hahaha.. ko pon nak jugak kaaannn... :P

sI tEDI : huhu..suka mata dia cute :P

Misz Pinkie Winkie : alamak..dia takleh mengeow la :P

umi_e : ingat nak bawak balik..tapi berat sangat la pulak.. hahha

mamasue said...

cute ke kucing gergasi tuh???aku rasa ko lg cute...hehehe