Tuesday, October 27, 2009

RAJA...sesuai ker??

Semalam masa balik keje husband cakap dia nak namakan kucing jantan tu RAJA. Adeh..aku gelak je.. sesuai ker? Aku cakap, kalo PRINCE ke TIGER ke takpe jgk. Tapi husband cakap, 'ala...itu english'.

Aku ikutkan ajelaaa...skang ni dah tukar dah.. pagi² jer dah panggil Raja Raja.. aku je macam tak terkeluar dari mulut nak panggil Raja. Hihihi..

Semalam dapat amek gambar RAJA dengan kamera yg lagi elok.. saksikan model kita hari ini..

 Kucing Parsi mmg suka duduk macam ni ke? huhu

Tengok depan la!!


 

Ok dah, cukup.

~ THE END ~

13 comments:

syusye said...

wei kucing nie smua ko jual ker?
ak ade lecture ak die ade pelbagai jenis kucing...kalo berminat ak ley bg nom phone die..silap2 die bgi je...

Hisham2u said...

hoh radja

Kancilbiru said...

berapa banyak daa kucing ko...

iela said...

lecture sura org mana....mintak2 la dia baik hati.. hehe

iela said...

nizaa : 5 ekor jer.. hehe

Day Faziha said...

kucing ni same cam my late cute cat Bon Bon...kalo org tnya nape dia mati...jwpn dia : Obesiti (6kg). huhuhu...windu la plaks

Farid Fabregas said...

mcm nama india pn ader huhuhuhuh

iela said...

pearl pure heart : laa...siannyer dia..obesiti ke.. huhu.. apa kak day bg mkn kat dia .. :P

farid : tu ler pasal :P ikut aje ler.. hihihi

Papa meow said...

kucing parsi dan keturunannya memang suka meniarap gaya superman mcmtu...

Raja apa?
RAJA KAPOORRR...
dialog Pilem P Ramlee

wanshinodasekinchan said...

duk pun sampai terkangkang he..he..dasyat2 raja..dekat dgn rumah aku Bkt. Raja Klang he..he...

iela said...

papa : oooo.. parsi mmg suka duduk mcm tu ea.. huhu

ridduan : Bukit Raja? huh mmg dekat sgt2 la tu.. hahaha

wanshinodasekinchan said...

ye ker dkatdgn rumah bleh ler jumpa raja..hilang sket rindu aku kat kucing kat kg...

Sharz said...

kucing sy xparsi tp suke wat aksi baring yg macam2..
comel jer..
:p