Wednesday, October 6, 2010

Tummy & Dua lagi adik badiknya...

Haritu tengah aku dok belek2 enset aku, aku ternampak ada video baru. Rupanya husband aku ada amek video anak Oleo. Aku ingat nak upload kat blog ni tapi disebabkan kat ofis ni mcm2 kena block, terbantutla hasrat aku nak upload.

Tummy dan adik beradik dia semua dah besar. Gambar terbaru tak sempat amek.. susah bebeno nak tangkap gambar diaorg. Last2 terus jadi malas. hehe

Yang warna kelabu tu dua2 dah sakit kat keliling mata. Abes bulu keliling mata tu gugur. Tinggal kulit gatal jer. Cukup 2 bulan kang memang kena hantar g vet la. Nak vaccin sekali. Kesian tengok diaorg dah buruk plak mukanyer. 

Anak Oleo dari yang first memang senang je kena fungus. Tapi anak meon ok je pulak. Hmmm..tu yg payah tu kalo bela kucing mix2 ni...huhu..

1 comment:

bylindakitchen said...

iela amiklah gambar budak2 tue.
amikla..amikla..gerammm lorr.
janjie amik ehh.
janjie tau.