Tuesday, October 26, 2010

Kelabu asap







Ni lah dia 2 ekor lagi anak Oleo (selain Tummy).. yang sekor tu dah selamat kat tangan orang lain (gambar ke 4 sampai yg last tu).

Tiga gambar yang first tu warna dia lebih cerah sikit. Yang ni masih ada lagi kat rumah. Masih takde nama lagi. Panggil kelabu je dulu.. hehe..

7 comments:

m4rilyn said...

comel. suka tingok mata yang playful tu

Lieya said...

Alamakkk tomeynyeee... nak bg org gak ke si kelabu tu?? Mau boleh?? Heeee

Atia Adina said...

kembangnya bulu dia.....

meowwmania said...

ya Allah super kiut, gerammmm!

Misz Pinkie Winkie said...

comellllll.
suka sangat kaler camnie.
unik

e.l.i.s.s.m.i.e said...

macam mimi aku dulu tapi kaler hitam :)

Kancilbiru said...

gila gebu kucing ko nih...huhuhu