Wednesday, October 13, 2010

Kipas ajaib

Hoh..ajaib la sangat kan.. :p takde yang ajaib pon la. Ni ha.. kat ofis ni, aku duduk tempat yang dekat2 dengan tingkap. Aircond kat ofis ni pulak berada jauuuuhhh dari aku. Kadang2 tu rasa. Kadang2 tak rasa langsung. Selalunya dah tengah hari nak ke petang tu dah tak rasa sejuk.

Sejak preggy ni lagi la cepat je terasa panasss.. Nak sejukkan lagi aircond mcm kesian plak org yang kat bawah aircond tu. Kang beku plak otak dia di situ.. hehe..

Mempersembahkan...kipas ajaib ku.. kekeke

 Beli dengan harga RM9.90.. Murah jer

Nampak tak aircond tu jauh dari tempat aku. Walaupon dah tukar ke mode swing..masih jugak tak terasa. Entah la.. tapi takpe.. aku ada KIPAS AJAIB!!.. hihihi..



7 comments:

Misz Pinkie Winkie said...

hihihi.
kat opis lin nie sejukk cam ais.
tapie tetap beli kipas yang harganya rm10.00.
hehheh..cucuk kat pc.
wat hiasan.

meowwmania said...

hohh comel! beli kat ner ekk?

Aidanisme said...

kalau panas meh ddk kat aku.. dah agak2 sejuk p balik tpt kau.. hahahha

e.l.i.s.s.m.i.e said...

alahai kesiannya..meja sharina tu kosong, ko pindah kesini.sharina dah ada bilik.

Atia Adina said...

ler...keciknya kipas tu...berasa ke anginnya???aku pun....sejak perut dah makin nak membesar ni...terasa kepanasannya...walaupun aircond dekat ngan aku.....sabar....tingggal lagi 4 bulan jer...hehehehe...tak sabar nak beranak ar...

sharina said...

ha ah..dok la kat meja aku dulu tu...ko akan duduk antara 2 ekon lagi..kalau tak cukup sjuk, meh dok dalam bilik aku..kompom petia ais..hahahhahaha :p

Kancilbiru said...

tempat aku ni pun sejuk gedik...tnggu nak jadi ais ketul ja...hehehe