Wednesday, October 28, 2009

Berjaya jugak akhirnya...yeah..

Huhu... Akhirnya aku berjaya mengumpul 7 gelas McD. Dari warna pink sampai la ke crystal clear.
Dengan penuh riang gembiranyer aku tunjukkan gelas2 itu..hahaha

Dalam gambar ni yg paling lawa warna biru (kesukaan kancilbiru ni) , lepas tu warna Lime yang kat atas tu.. Cantek kaannn... hehe


Eh ada lagi...
Nasib merah takde kalo tak mesti eliss dgn redmummy suka kannn... hehe..



11 comments:

eYe-d4 said...

wowwhh.. gigh gile mengumpul.. bape kali seminggu makan mcD ni? hahahaha

iela said...

huhuhu..gelas tu kuar 2 minggu sekali la... :P

nizaa said...

wehhh dengki okeh...aku dok seketul tu la..selagi tak kuar biru

iela said...

huhu..nak camner.. hang dah terlambat.. warna biru sudah kehabisan stok.. ehehe..
tunggu la tahun bila pon tak tahu..

eYe-d4 said...

owhh 2 minggu sekali eh.. hahaha.. aku makan mcD sebulan sekali belum tentu.. maka tidak tahu...

e.l.i.s.s.m.i.e said...

tu psal aku tak beli..hahahahaha

iela said...

aida : huhu..bukan niat nak kumpul tapi sbb dah dpt warna pink ngan hijau mula2..tu yg tiba2 terus nak kumpul semua.hehe

eliss : nnt aku suh diaorg kuarkan warna merah..hehe

Sumijelly said...

wah....berjaya kumpul sumer ker??
kak sumi x dapat warna pink..
waa...jeles ni..jeles nie......

iela said...

huhu.. kak sumi..kawan2 iela pon ramai yang tak dpt warna pink.. huhu.. ada tu nak jual satu gelas RM30 lagi..huh sape nak beli mahal2.. hihi

syusye said...

mmm..ak pow ade seketul je la..nk 1...hahahahahah

iela said...

syusye : tak moley... huhu