Thursday, October 22, 2009

My Persian



Apa la yang dimenungkan tu Oleo oi!

Oleo. Ni la nama dia. Betina jugak. Beli Oleo ni masa umo dia 4 bulan lebih. Sekarang Oleo dah dekat 7 bulan. Oleo ada 2 orang lagi adik beradik. Tapi aku tengok Oleo ni yang paling comel. hehe..


Dia suka sangat duduk macam ni. Dah macam katak pon ada.. hihi..


Konon comel la tu tido gaya gitu..

Dia ni very playful. Ye la kan muda remaja lagi.. tapi aritu dia dah miang² dah.. Aku buat dek je.. lantak ko la. Blom boleh kawen lagi okey. Tunggu Oleo setahun baru la boleh.. time tu baru la dah ready.. tul tak Oleo.. hehe..

2 3 hari lepas dia cirit birit muntah². Tapi skang dah ok dah. Nasib baik ada cik abang.. dia la tukang cuci sumer. Aku nak bersihkan kena marah plak nanti. Sungguh take care cik abang ku itu..hehe..

Oleo ni aku tak kasi kuar merata-rata. Yela kan kucing persian tu.. beli lagi. Kalo orang amek..sia² jer. Tak gitu?

Kucing yang dalam gambar cat cage tu Oleo la. Pandai betul dia beraksi. Nak amek gambar je mesti nak masuk gak.. adeh.. :P

2 comments:

Kancilbiru said...

oo..kucing ko pandai posing eh..masuk majalah la wehh..

iela said...

tunggu bulan 11 ni. aku nak p hantar kat cat show.. huhu..