Monday, August 23, 2010

Gambar anak Meon

Yang ni pandai posing. Muka baik jer. Antara 3 ni nampak ni paling bijak.

Yang ni plak susah betol nak amek gambar dia. Aktif sgt. Bulu dia ni lebat dan panjang dari yang lain2.

Yang ni pulak penakut. Huhu..

Sekarang diaorg dah nak masuk sebulan dah. Nama pulak aku tak bagi lagi kat diaorg. Masih berfikir2 lagi.. huhu.. Anak buah nak bela sekor. Lagi 2 ekor tu kitaorg jaga sampai besar. InsyaAllah. Sebenarnya banyak lagi gambar diaorg ni. Nanti aku upload kat facebook jelah. Kalo ada yg cantek2 tu aku masukkan kat blog kemudian yer.

Oh yer... dah lama aku tak bercerita pasal Oleo. Aku citer pasal dia lepas raya nanti la yer. Buat masa ni aku citer pasal benda lain dulu. Huhu..

10 comments:

e.l.i.s.s.m.i.e said...

ada jugak bijak tak bijak erkk..aku punya ex kucing bijak jugak, pandai naik atas atap, tapi tak pandai turun..hehehe

alia said...

comelnya anak kucing..

m4rilyn said...

cutenya.

kaler seiras jek

Juz Call Me Sharz said...

ade FB ke?? name ape.. :)

meowwmania said...

alolo...comey2 semuanya, kiut miut tiuttt!

Misz Pinkie Winkie said...

alolo comelnya.
cuma tak berapa jelas..tapie nampak semua celico.
alolo geramnya...
hope dottie cepatlah membesar macam nie.

starzieti said...

comellnyer dorg..

Lieya said...

Kiut miutttt belaka... betina ke semua??? kalau tengok dr kaler rasenye betina belaka. Heeee.. newayyy selamat menjagaaa... he he

sweetsal said...

nak satu kucing ni bleh tak?..berkenan sungguh ni..

amie said...

aloh alohhh.. nak satuuu