Tuesday, June 19, 2012

Nak tidurrr...


Rasa macam nak membebel tapi tak tahu nak membebelkan apa.
Sekarang ni tengah mengantuk.
Bila mengantuk nak buat kerja pon malas.

Pagi tadi tapau mihun separuh & kuey teow separuh..
Tengahari tadi rasa kenyang lagi lalu aku beli buah je.
Sekarang dah rasa lapar la pulak tapi malas nak turun cafe.
Padan muka.

Bila lapar + mengantuk, lalu aku menjadi KOSONG.
Oh..tidak..

Kalau ada novel best jugak ni kan.
Sekarang ni aku suka pergi blog Novel Melayu Kreatif.
Macam-macam cerita ada.
Tapi aku suka baca cerpen jer.
Sekali baca terus habis.
Kalau novel ni nak kena tunggu sambungannya lagi..tak kose heh..

Pernah jumpa tak lelaki yang suka beli novel dan dah byk koleksi kat rumah.
Aku pon kalah okey.
Pastu nak pinjam tak kasi..huh..
Nama penulis buku pon dia dah hafal dah.

Alamak..tetiba teringat McD.
Takleh jadi ni..

No comments: