Thursday, September 27, 2012

Rice dispenser murah!!

Aku dah lama betul perhatiiiii jer rice dispenser kat Tupperware tu. Tapi mahal laaa...
Kat rumah, aku biar je beras dalam plastik sebab tak jumpa lagi bekas yang sesuai dan cantik.


Macam ni la rupa rice dispenser jenama Tupperware yang aku teringin sangat nak beli itew.
Tapi mengenangkan harga nya RM200++ aku terpaksa pendamkan dulu perasaan membuak2 tu.
Hahaha...poyo je ayat.

Tadi aku saja la masuk web MilkADeal
Scroll punya scroll tetiba ternampak pulak benda ni..

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:


Harga sangat murah!!.. Kalo nak tahu harga dia pergi la jenguk kat MilkADeal sekarang.

Tanpa membuang masa, aku dah beli satu dah tadi. Kah kah kah..
Akhirnya penantian aku berbaloi.

Korang kalo berminat apa lagi..klik klik klik je weh.. janji ada duit la.. hehehe..

Tak sabar nak tunggu.. dah dapat nanti aku tunjuk kat korang... weeeeee...

4 comments:

Kancilbiru said...

uwaaa nak gak...haha baik aku nk rembat gakk

Aidanisme said...

Dah ddk rmh sendiri mmg mcm2 nk beli utk rmg kan kan kann hihi

saya said...

senang ye guna rice dispenser tu? wahhh..lepas ni kena lebih rajin masak le jawabnya. hehehehe...

Anonymous said...

best ke rice dispenser tu? buatla revieww...