Wednesday, September 26, 2012

Ni semua aida punya pasal..hahaha

Kalau Aida baca tajuk entry ni mesti dia terkejut..
Kah kah kah..
Mesti dia kata.."eh..apesal tetiba nama aku naik ni. Ini boleh menaikkan darah aku ni."
Hihihi..

Tapi memang betul..ni semua aida punya pasal.. 
Aku sudah terpengaruh membeli baju dekat thepoplook.com. Esok dapat..insyaAllah.
Ini la dia baju yang sudah aku rembat semalam. hehe



Dress ni takde lengan..so boleh pakai dengan cardigan or jacket la.
Aku memang teringin sangat nak pakai dress..tapi sebab Aqeef masih menyusu badan, niat aku tu terbantut. Tapi semalam gatal-gatal gak survey dress...sekaliiii ternampak dress ni. 
Yang penting ada BUTANG. Jadinya kalo nak menyusukan Aqeef senang la.. Hoyeaahhh.. 
Masa ternampak baju ni aku tersenyum lebaaaar.. hahahaha...

Ada jugak dress lain yang ada butang tapi aku terpaksa pilih satu je dulu. 
Yang lain tu tunggu bulan depan lah.
Harap-harap bulan depan ada yang baru dan lawa dan berbutang..hihi

Eh ada lagi satu aku beli.. ini diaa..


Lawa tak? Tak tahu la baju ni jarang ke tak.. Mungkin jarang sebab dalam gambar ni mcm nampak je kan. Ada warna lain..tapi aku berkenan warna ni pulak. Kalau bulan depan warna lain tu takde orang amek..aku beli jugak. Hahaha...

Tak sabar rasanya nak tunggu hari esok..kuikuikui.. Yang penting kena tunjuk dekat Aida dengan Nurul.
Inilah dia hasil rembatan ku semalam. Semuanya gara-gara terpengaruh dengan Aida.
Harap-harap Nurul pon terpengaruh.. hahaha

Ok bye..itu saje.


5 comments:

nur anis said...

waaa..dua-dua cantik..:)

Kancilbiru said...

aku mmg dok beli baju kat sini weh.. sampai tak penah p kedai dah la...huhuhu

addicted woh!

iela said...

nur anis : cantekkan...huhu. jom kita membeli belah kat situ..hahaha

Kancilbiru : a'a..aku tahu. Ko dah lama beli. Tapi sejak aida duk tunjuk baju dia beli haritu..aku pon terpengaruh. haha..

Atia Adina said...

hehehe....ni boleh geng ngan niza

Aidanisme said...

Hahahaha aku suke aku suke.... Bulan dpn mari berjemaah lg beli poplook... Haha