Wednesday, March 30, 2011

3 ekor anak Meon

3 ekor anak Meon yang aku katakan haritu.. Inilah gambar2 nya.




Dan untuk pengetahuan korang dah ada orang amek tiga2 sekali semalam. Mula2 tak rela gak nak bagi tiga2 sekaligus..tapi sebab tengok budak lelaki tu memang suka sgt dengan kucing, so aku dan hubby pon bersetuju..

Aku tak sempat lagi nak main2 ngan tiga2 ni..tapi takpelah..takde masa nak main dengan kucing sejak ada baby ni. Kalo bela pon takut tak terjaga. Semoga korang bertiga bergembira dengan tuan baru..hehe..

4 comments:

nur anis said...

comelnya..kalau saya pun saya nak ambik tiga2 tu..geram...

Rosmawati Yusof said...

salam Iela...Meow-meow, loncat sini pulak n folo. Mehlah loncat tempat kami pulak, byk meow2...

Juz Call Me Sharz said...

alaaa...tomeynye...

muhammad heikal said...

salam iela...iela ni kt area mana?..kl ke shah alam?..ada byk kucing ek?