Monday, December 10, 2012

Rancangan

Gila malas nak update blog. Haritu dah rajin line plak slow. Nak upload gambar pon tak boleh. Terus terbantut nafsu nak update.

Tahun 2012 dah nak sampai ke penghujung dah. Tahun ni macam-macam perkara yang sedih dan gembira yang berlaku. Apa-apa pun tahun depan kontrak aku tak disambung. Jadinya tahun depan macam-macam benda yang aku nak buat selain jaga anak kat rumah.. hahaha.. 

So, plan aku tahun depan ialah :

Pertama, aku nak berniaga online dengan adik aku. Kitaorg plan nak start bisnes ni awal bulan Januari nanti. Memandangkan adik aku pon tak dapat lagi kerja, so aku pun ajak la dia join sekali. At least ada la duit poket untuk dia nanti. Takde tercangak je kat rumah tu. Aku pun boleh la menambah pendapatan walaupun duduk kat rumah je nanti. hehehe..

Keduanya, aku ingat nak cari satu atau dua produk kesihatan untuk jadi pengedar. Dah ada dua produk setakat ni yang aku rasa boleh la aku nak join. Tapi aku kena test dulu sebulan dua nanti.

Ketiga, sebelum nak buat yang pertama dan kedua ni, aku kena tunggu result interview haritu dalam bulan ni jugak. Kalau dapat kerja, aku kena jadikan pertama dan kedua tu sebagai sampingan jela. Kerja hakiki mestilah diutamakan..ecewah..

Keempat, insyaAllah kitaorg plan nak dapat anak kedua tahun depan. Hihihi..

Kelima, nak beli rumah!!!!!!... hahahaha...


Yeah..itulah dia rancangannya..harap-harap semua berjalan dengan lancar. 

Ok bye..

No comments: