Tuesday, April 17, 2012

Oleo dan kelahiran anak yang ke 5

Oleo dah beranak 6hb haritu. Dapat 3 ekor anak. Lepas ni adalah perintah berkurung untuk Oleo sebab dalam masa 2 tahun lebih aku bela dia, dah 5 kali dia beranak. Kesian tengok dia..dah kurus...tak sempat nak jaga elok2 dah bunting lagi.









Yang tengah tu comel kan? Hihi..

5 comments:

m4rilyn said...

tahniah Oleo

anak yang kaler orenputeh tu telah menari perhatian hati saya :)

meowwmania said...

moga Oleo dan anak-anak sentiasa sihat, amin...

nur anis said...

geram tengok anak kucing besar macam ni..rasa nak pegang-pegang je..tapi bila dah besar, geram sangat sebab degil-degil dah..huhu

Juz Call Me Sharz said...

comey2!! =D

iela said...

m4rylin : huhu..nak ker?

meowwmania : amiinn.. TQ

nur anis : a'a..bila kecik comel..bila dah besar nakal2..huhu

Juz Call Me Sharz : TQ ;)