Wednesday, December 28, 2011

Shampoo 100% Herba

Ni nak promote kat korang. Shampoo Nutri M Anti Hair Loss Regimen (panjang betul nama). Shampoo ni baru je dilancarkan pada 7hb Disember 2011 ritu. 



Syampu ni untuk mereka yang mengalami masalah keguguran rambut. Tapi sebenarnya dia jugak bertindak melambatkan proses uban dan menghalang kelemumur. Semua yang pertama kali pakai syampu ni kata, rambut diaorg jadi lembut dan mudah diurus. 

Wanita yang bertudung memang sesuai sangat pakai shampoo ni. Aku memang confident sangat nak promote sebab syampu memang bagus. Ramai cakap kelemumur semakin kurang, kulit kepala gatal pon dah kurang. Rambut pon dah kurang gugur.

Sekarang ni ramai yang muda2 dah ada uban. Biasanya sebab syampu yang dipakai tak sesuai. So, bertukarlah kepada syampu yang 100% herba ni yer. Yang penting ia HALAL dan ada kelulusan KKM.

Untuk menambah pengetahuan korang, apa kata korang baca ni :-

Sesiapa yang berminat nak beli boleh email ke iela7382 [at] gmail.com


5 comments:

nur anis said...

macam best je ni..saya memang ada masalah keguguran rambut yang teruk...nak kena carikk ni..

iela said...

nur anis : kalo nak saya boleh pos kan. Betul nak ke ni? huhu

nur anis said...

berapa harganya ye..boleh email tak dekat : anis_hana89@yahoo.com.my

watyz said...

salam,
kat mana nak dpt kan shampoo ni??

iela said...

Wsalam,
Yang jual tu kawan saya. Saya boleh tolong poskan kalo watyz nak.

Harga dia RM39 tak termasuk kos pos. Kalo nak boleh email kat saya.
iela7382@gmail.com