Tuesday, January 31, 2012

Diet mengikut jenis darah lebih berkesan

Apa jenis darah korang? O, A, B, AB? Aku darah B. Bagi aku diet mengikut jenis darah ni memang bagus dan berkesan. Kalo ikut apa yang dikatakan oleh  Dr. Peter Dadamo
"A chemical reaction occurs between your blood and the foods you eat. This reaction is part of your genetic inheritance" 
Macam aku ni darah B, aku tak boleh makan ayam dan kena lebihkan makan daging. Korang boleh pergi tengok kat website Dr. Peter Dadamo ataupun pergi website DrLam yang aku rasa lebih senang nak faham dan lebih detail. Aku malas nak membebel2 banyak2 kat sini. Tentu2 la korang tak sabo2 nak baca ikut jenis darah korang kan.. :p hihihi

So dengan ini aku berazam nak mengamalkan diet mengikut jenis darah. Hehehe.. azam la sangat kan. Macam mana la aku nak tolak dari makan ayam..aduuuhh

2 comments:

e.l.i.s.s.m.i.e said...

aku darah O . nak gi baca sekarang :p

iela said...

owh..ramai jugak yg berdarah O kat ofis ni ek. Huhu.. baca2..lepas tu share. :)